• وبلاگ : درباره سلامتي
  • يادداشت : ادعاي عجيب سايت دکتر روازاده
  • نظرات : 3 خصوصي ، 39 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    سلام دوست گرامي.
    طب اخلاطي (سنتي و اسلامي) و پيچيدگي و گستردگي آن يک چيز است و مدافعان آن مطلب ديگري است. بنده خودم مشغول تحصيل تخصصي در اين زمينه هستم و معتقدم که طب اخلاطي و در راس آن طب اسلامي به عنوان بخش بزرگي از فقه و فلسفه اسلامي ما پتانسيل پاسخگويي به تمام نيازهاي بشر را دارد. اما مدافعان و متخصصين طب اخلاطي هم موضوعي ديگري است. طب اخلاطي به تبع سختي و پيچيدگي آن باعث شده است که بسياري به جاي تخصص با برداشت سطحي از آن تيشه به ريشه اين گنجينه پر ارزش بزنند. و عدد متخصصين واقعي طب اخلاطي که بنده مي شناسم شايد به عدد انگشتان دست هم نرسد و البته قطعا کساني هستند که بنده آنها را نمي شناسم.
    در اين ميان جناب دکتر روازاده تا جايي که بنده شناخت دارم تحصيلاتي در طب رايج و تجربي داشته اند و تحقيقات گسترده اي در طب سنتي و تحقيقات شايد کمتري در طب اسلامي داشته اند. قطعا ايشان به اندازه تخصص خود به طب اخلاطي خدمت خواهد کرد و به اندازه برداشت سطحي که از اين طب دارند شايد ضرباتي به آن بزنند.
    البته بنده تا حالا دروغگو بودن و کلاه بردار بودن ايشان برايم ثابت نشده است و در مقابل برخي خدمات ايشان از نظر من جاي تقدير دارد. هر چند ايشان بايد در برخي اظهار نظرها جانب احتياط را رعايت کنند.
    موفق و مؤيد باشيد.
    پاسخ

    عليکم السلام. با تشکر از نظر و توضيحاتتون. من هم همونطور که عرض کردم سخنراني هاي ايشون رو مرتب گوش ميدم و در مواردي به کار مي برم. ولي در اين باره که اشاره کردم خودم خيلي بهت زده شدم از اين ادعاي عجيب و عدم پاسخگويي و درج نظرم. من دارم تلاش مي کنم که يه مناظره با دعوت از ايشون ترتيب بدم ولي تا به حال علي رغم موافقت هاي ضمني طرفين، دانشگاه برگزار کننده يه کم در همکاري مشکل داره. دعا کنيد موفق بشيم. شما هم موفق باشيد